Saleshackrs

B2B salesfunnels efficiënter en effectiever inrichten met focus op resultaat​

Man in het wit achter bureau
Stippen

Geautomatiseerde digitale sales adopteren

SalesHackrs biedt de mogelijkheid om de digitale transformatie van sales volledig te adopteren binnen jouw organisatie. Op deze manier kom jij in een korte tijd op een effectieve manier in contact met jouw ideale doelgroep. Het salesteam wordt klaargestoomd om met tools geautomatiseerd gesprekken met relevante personen op te starten. Wij geven ons gouden recept, leren je de skills, dan is het aan jullie om door te pakken en dit te vertalen naar resultaten.

Hoe werkt het?

Lijn Saleshackrs
Lijn Saleshackrs
Lijn Saleshackrs
01 Saleshackrs

Boolean Search technieken

Je leert om met de nieuwste technieken een doelgroepselectie maken vanaf 100 tot 15000+ personen.

02 Saleshackrs

Coaching in communicatie

Je leert over de juiste berichtgeving voor jouw doelgroep voor het eerste contact en de follow-ups.

03 Saleshackrs

Strategieën vertalen naar digitale sales

Je leert je bedrijfsstrategie te vertalen naar digitale sales uitingen om doelstellingen te behalen en je sales gericht in te zetten.

04 Saleshackrs

In-house B2B leadgeneratie

Je leert sales geautomatiseerd en effectief toe te passen gericht op jouw ideale doelgroep. Zo krijg je eindelijk hoogwaardige leads.

Innovatieve sales methode in-house aanleren

Saleshackrs videogesprek
Video afspelen

Innovatieve sales methode in-house aanleren

Ton Eijbergen van Flexvak is met Saleshackrs aan de slag gegaan. Het salesteam van Flexvak is opgeleid door de consultants van Saleshackrs. Flexvak is een methode aangeleerd om doelgroepselecties te maken en met slimme tooling geautomatiseerd gesprekken met de relevante doelgroep op te starten.

Voor salesmanagers- & professionals

Vinkje

Je bent actief in de sales

Vinkje

Je wilt een frisse wind door je salesprocessen

Vinkje

Je hebt behoefte aan meer gesprekken met de juiste doelgroep

Vinkje

Je hebt hier een half uur per dag voor over

Sales automatiseren voor:

René Beute

Business Manager Deal Drecht Cities

Altijd een stap voor lopen op de concurrentie is belangrijk. Dankzij het team van Sales Hackrs hebben we een semi-geautomatiseerde lead generatie funnel voor LinkedIn gecreëerd dat nu al zijn vruchten afwerpt!

Maurice Reijmer
Eigenaar Quality Mentor

Vanuit SalesHackrs helpt Jeroen mijn organisatie met de commerciële activiteiten in LinkedIn. Wat heeft hij veel kennis (van zaken) én goede mensen om zich heen verzameld! Veel zaken zijn nu door hem binnen LinkedIn geautomatiseerd. Scheelt me zoveel tijd en levert absoluut nieuwe klanten en omzet op. Aanrader!

John Schonewille
Directeur Stratt+ Altijd een stap voor lopen op de concurrentie is belangrijk. Dankzij het team van Sales Hackrs hebben we een semi-geautomatiseerde lead generatie funnel voor LinkedIn gecreëerd dat nu al zijn vruchten afwerpt!

Nog vragen?

Lees hieronder vragen die ons nog wel eens gesteld worden, of stuur ons een mailtje.

Wij hebben wel software gemaakt maar dit zijn puur middelen ter aanvulling op de implementatie. Ons doel is om een nieuwe werkwijze van leadgeneratie bij te brengen dat elke professional werkzaam in de B2B sales zich in een korte tijd eigen kan maken. 

Een belangrijk onderdeel van B2B sales draait om het opbouwen van de juiste relaties. LinkedIn is puur een communicatiemiddel dat naast de telefoon, mail en whatsapp gebruikt kan worden. Sterker nog, het wordt steeds vaker gebruikt als communicatiemedium. Daarmee bedoelen we niet het posten van content maar juist persoonlijke berichtgeving (messages). 

Onze tip: werk niet te snel in aannames dat LinkedIn niet werkt omdat je doelgroep er geen gebruik van maakt. Weet je al op welke manier je snel kunt zien hoeveel personen die in jouw doelgroep valt LinkedIn gebruiken? Dit is een onderdeel dat je tijdens de implementatie & training leert.

Ja en nee. Deze vorm van leadgeneratie is niet geschikt voor de marketing afdeling maar is juist geschikt voor sales professionals. Dit komt omdat het eerste contact direct persoonlijk is.

Het wil niet zeggen dat je de leads uit je marketing afdeling niet nodig hebt. Je maakt echter zo’n specifieke doelgroepselectie dat je van te voren weet dat elke reactie op je berichtgeving van relevante personen komt. Bij traditionele leadgeneratie is er altijd een groot gedeelte van de leads irrelevant wat veel onnodige overhead bij de sales afdeling kan veroorzaken. 

Deze vorm van leadgeneratie, vult juist goed aan om de huidige leadgenererende kanalen. 

Meer uit je leadgeneratie halen?

Plan een gratis demo ​van
30 minuten in

Bij de demo ontdek je:

Vinkje

Wat dit concept precies inhoudt

Vinkje

Welke tools je krijgt naast de implementatie

Vinkje

Hoe de implementatie is opgebouwd