B2B salesfunnels efficiënter en effectiever inrichten met focus op resultaat​
Je leert om met de nieuwste technieken een doelgroepselectie maken vanaf 100 tot 15000+ personen.
Je leert over de juiste berichtgeving voor jouw doelgroep voor het eerste contact en de follow-ups.
Je leert je bedrijfsstrategie te vertalen naar digitale sales uitingen om doelstellingen te behalen en je sales gericht in te zetten.
Je leert sales geautomatiseerd en effectief toe te passen gericht op jouw ideale doelgroep. Zo krijg je eindelijk hoogwaardige leads.
Je bent actief in de sales
Je wilt een frisse wind door je salesprocessen
Je hebt behoefte aan meer gesprekken met de juiste doelgroep
Je hebt hier een half uur per dag voor over
Aan de hand van de implementatie kunnen we onze kennis in meerdere sessies overbrengen waardoor ondernemers en sales professionals zelf meer dan 5 nieuwe leads per week vanuit LinkedIn kunnen genereren.
Eigenaar Quality Mentor
Vanuit SalesHackrs helpt Jeroen mijn organisatie met de commerciële activiteiten in LinkedIn. Wat heeft hij veel kennis (van zaken) én goede mensen om zich heen verzameld! Veel zaken zijn nu door hem binnen LinkedIn geautomatiseerd. Scheelt me zoveel tijd en levert absoluut nieuwe klanten en omzet op. Aanrader!
Voor Stratt+ zijn we maandelijks bezig met het verbeteren van de efficiëntie van hun recruitment en sales team door het geven van trainingen en het implementeren van slimme online tools
Directeur Stratt+
Altijd een stap voor lopen op de concurrentie is belangrijk. Dankzij het team van Sales Hackrs hebben we een semi-geautomatiseerde lead generatie funnel voor LinkedIn gecreëerd dat nu al zijn vruchten afwerpt!
Business Manager Deal Drecht Cities
Altijd een stap voor lopen op de concurrentie is belangrijk. Dankzij het team van Sales Hackrs hebben we een semi-geautomatiseerde lead generatie funnel voor LinkedIn gecreëerd dat nu al zijn vruchten afwerpt!
Vanuit SalesHackrs helpt Jeroen mijn organisatie met de commerciële activiteiten in LinkedIn. Wat heeft hij veel kennis (van zaken) én goede mensen om zich heen verzameld! Veel zaken zijn nu door hem binnen LinkedIn geautomatiseerd. Scheelt me zoveel tijd en levert absoluut nieuwe klanten en omzet op. Aanrader!
Wij hebben wel software gemaakt maar dit zijn puur middelen ter aanvulling op de implementatie. Ons doel is om een nieuwe werkwijze van leadgeneratie bij te brengen dat elke professional werkzaam in de B2B sales zich in een korte tijd eigen kan maken.Â
Een belangrijk onderdeel van B2B sales draait om het opbouwen van de juiste relaties. LinkedIn is puur een communicatiemiddel dat naast de telefoon, mail en whatsapp gebruikt kan worden. Sterker nog, het wordt steeds vaker gebruikt als communicatiemedium. Daarmee bedoelen we niet het posten van content maar juist persoonlijke berichtgeving (messages).Â
Onze tip: werk niet te snel in aannames dat LinkedIn niet werkt omdat je doelgroep er geen gebruik van maakt. Weet je al op welke manier je snel kunt zien hoeveel personen die in jouw doelgroep valt LinkedIn gebruiken? Dit is een onderdeel dat je tijdens de implementatie & training leert.
Ja en nee. Deze vorm van leadgeneratie is niet geschikt voor de marketing afdeling maar is juist geschikt voor sales professionals. Dit komt omdat het eerste contact direct persoonlijk is.
Het wil niet zeggen dat je de leads uit je marketing afdeling niet nodig hebt. Je maakt echter zo’n specifieke doelgroepselectie dat je van te voren weet dat elke reactie op je berichtgeving van relevante personen komt. Bij traditionele leadgeneratie is er altijd een groot gedeelte van de leads irrelevant wat veel onnodige overhead bij de sales afdeling kan veroorzaken.Â
Deze vorm van leadgeneratie, vult juist goed aan om de huidige leadgenererende kanalen.Â