Saleshackrs
Blinktuit diensten

Online advertising is het plaatsen van betaalde advertenties op Google of andere platformen om een product of dienst te promoten.

Data scrapen is een computertechniek waarbij software wordt gebruikt om informatie van webpagina’s te extraheren en te analyseren.

Leadgeneratie is onderdeel van het marketing & sales acquisitieproces met als doel potentiële klanten te identificeren en hun interesse te werken voor jouw product of dienst.

SEO is het optimaliseren van websites om hogere posities in zoekmachines te realiseren op relevante zoekwoorden.

Strategie & doelen worden geformuleerd om de marketing & sales activiteiten gericht in te zetten.

Sales hacking is een nieuwe manier van online leadgeneratie.

Marketing automation is het gebruikmaken van verschillende geautomatiseerde systemen om leads/prospects aan je te binden en door de customer journey heen te “helpen”.

Een gemeenschappelijk geïntegreerde aanpak tussen sales & marketing door gebruik te maken van moderne digitale technieken.

Smarketing

De kloof tussen sales en marketing is de afgelopen jaren alleen maar groter geworden, en daar willen wij met onze klanten voordeel uit halen. Smarketing omvat de integratie van sales en marketing processen in een bedrijf. De integratie van sales en marketing zorgt dat gezamenlijk meetbare doelen behaald worden en er een gestroomlijnd leadgeneratie proces opgezet wordt. Sinds meer dan de helft van het sales proces afhangt van marketingactiviteiten, zullen sales en marketing teams meer samen moeten werken om er zeker van te zijn dat leads converteren tot klant. Het moederbedrijf van Saleshackrs, BlinktUit, zorgt voor een toestroom van leads door middel van online marketing.
Blinktuit logo

Ontvang een whitepaper

Wil jij bekend worden in de wereld van online leadgeneratie ten behoeve van het salesproces? Dan is deze whitepaper iets voor jou!
Grid Saleshackrs
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontmoet onze consultants

De implementaties worden onder andere gegeven door George, Mark, Ties en Jeroen.

George
George is mede-oprichter en het technische brein achter het gouden recept om digitaal effectiever in contact te komen met de daadwerkelijke doelgroep. Hij boost graag jullie salesproces samen met jullie salesteam.
Mark
Mark is mede-oprichter en het commerciële brein achter de SalesHackrs methode. Met deze mindset adviseert hij zijn klanten graag om, opgeleid vanuit de implementatie, commercieel zo veel mogelijk uit de SalesHackrs methode te halen.
Ties
Ties leert jou de SalesHackers methode strategisch toe te passen binnen jouw organisatie. Hij staat altijd voor zijn klanten klaar en biedt ook ondersteuning na het implementatietraject.
Jeroen
Jeroen is mede-oprichter van SalesHackrs en dus het brein achter de SalesHackrs methode. Jeroen begeleidt je graag bij het aanleren van je in-house leadgeneratie strategie en vertelt je alle ins en outs.
Previous
Next
Grid klein

Het Saleshackrs Team

Man in het wit achter bureau

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Meer uit je leadgeneratie halen?

Plan een gratis demo ​van
30 minuten in

Bij de demo ontdek je:

Vinkje

Wat dit concept precies inhoudt

Vinkje

Welke tools je krijgt naast de implementatie

Vinkje

Hoe de implementatie is opgebouwd